از فرصت اكران آنلاین برای فرهنگ سازی استفاده كنیم بعلاوه یك فیلم

از فرصت اكران آنلاین برای فرهنگ سازی استفاده كنیم بعلاوه یك فیلم

جشنواره فیلم كودك و نوجوان در حالی بخش عمده ای از فیلم هایش را به صورت مجازی به علت شیوع ˮویروس كروناˮ پخش می كند كه مدیر دبیرخانه این رویداد اظهار داشت: ۸۹ نفر از صاحبان آثار موافق پخش آنلاین بودند. تعداد اندكی هم مخالف بودند كه به علت مخالفت و نبود امكان دیده شدن آثار توسط كودكان و نوجوانان و اعلام نظر آنها بعنوان داور، فیلم شان از جشنواره كنار گذاشته شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، جشنواره ها و گردهمایی ها هر ساله برگزار می شدند تا علاوه بر تماشای فیلم، ساعت ها علاقه مندان، اهالی سینما و رسانه در حاشیه برگزاری آن با هم گفتگو داشته باشند؛ حتی بعضی از این گفتگوها به همکاری منجر می شد و برخی دیگر رفع دلتنگی بود برای دیدار دوستانی که مدتی بود از آنها خبر نداشتند.
ولی اکنون که رویدادهای سینمایی مقرر است به علت انتشار کرونا محازی برگزار شود؛حسرت دیدارها و تماشای دسته جمعی فیلم باقی می ماند اما شاید بتوان جنبه مثبت این ماجرا را دید.
همه امیدواریم به زودی کرونا را شکست بدهیم و با خیال راحت زندگی نماییم پس شاید این فرصت و این مقطع زمانی دیگر برای ما تکرار نشود ازاین رو از این فرصت استفاده نماییم و بیشتر در تبلیغ "مجانی فیلم ندیدن" تلاش نماییم.
ای کاش برنامه های ویژه ای در جهت فرهنگ سازی گپی قانونی فیلم ها را دیدند ترتیب داده می شد اما هر مخاطب واقعی سینما می تواند یک تریبون برای ترویج این فرهنگ باشد.
امروز دست اندرکاران جشنواره فیلم کودک و نوحوان تیزر متفاوتی بابت فرهنگ کپی نکردن غیر مجاز فیلم ها منتشر نمودند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

1399/07/28
20:20:32
5.0 / 5
1603
تگهای خبر: اكران , تریبون , جشنواره , دانلود
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴