مدیر رادیو نمایش به ایسنا خبر داد

اجرای زنده نمایش رادیویی در خانه موزه انتظامی

اجرای زنده نمایش رادیویی در خانه موزه انتظامی

راستابلاگ: مدیر رادیو نمایش با بیان تولیدات جدید این شبكه، از اجرای زنده یك نمایش رادیویی در «خانه موزه انتظامی» اطلاع داد.


محمدرضا قربانی ـ مدیركل مركز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش ـ در گفت وگویی با ایسنا از مجموعه های «هفت روایت عشق» و «هزار و یك شب»، ۴۰ نمایش تك قسمتی ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی، تولید كتاب صوتی، پخش مسابقه نمایش های رادیویی و انتشار بعضی نمایش های شاخص در قالب كتاب بعنوان اقدامات جدید در رادیو نمایش نام برد.
او اظهار داشت: «هفت روایت عشق» كار مشتركی با خانه موزه انتظامی به منظور اجرای زنده نمایش رادیویی با مضمون باور دینی متناسب با ایام محرم و صفر است كه به مدت هفت شب، شنبه ها ساعت ۱۹ در خانه موزه استاد انتظامی اجرا و پخش آن از رادیو نمایش در ایام دوشنبه در همان ساعت است.
وی افزود: همینطور به علت جذابیت مجموعه «هزار و یك شب» و علاقه مندی مردم كشورمان به داستان نمایش رادیویی این مجموعه در یك سبد تولید و آماده پخش از رادیو نمایش شد.
قربانی اضافه كرد: به علت اهمیت دستاوردهای پیاده روی اربعین و بیان ابعاد اجتماعی، اعتقادی، سیاسی و تربیتی آن مجموعه ۱۲ قسمتی اپیزودیك سفارش، تولید و آماده پخش در ایام منتهی به اربعین حسینی است.



مدیركل مركز هنرهای نمایشی رادیو به تولید كتاب صوتی زندگی مرضیه حدیدچی دباغ اشاره نمود كه همزمان با آیین رونمایی از سردیس وی در روز چهارشنبه (چهارم مهر ماه) در سالن خلیج فارس صورت گرفت.
وی در انتها تاكید كرد: همكاری با دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در برگزاری بخش نمایش های رادیویی و هماهنگی با انتشارات سوره مهر به منظور چاپ نخستین سری از نمایشنامه های رادیویی شاخص این مجموعه از دیگر اقدامات تازه ای است كه در اداره كل هنرهای نمایشی رادیو صورت گرفته است.



1397/07/09
20:09:30
0.0 / 5
4579
تگهای خبر: بین المللی , جشنواره , رونمایی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵