لاگ جری در راه بازار كتاب

لاگ جری در راه بازار كتاب

به گزارش راستابلاگ «لاگ جری»، روایت رضا استادی از تجارت و اقتصاد در تهران و آنكارا منتشر می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در معرفی چهارمین رمان رضا استادی که بزودی راهی بازار کتاب می شود، آمده است: داستان این رمان ۵۰۰صفحه ای، دو روز از زندگی یک زن و شوهر را در تهران و آنکارا روایت می کند؛ بگونه ای که یک روز از داستان در تهران و روز دوم در آنکارا پایتخت کشور ترکیه روایت می شود.
این رمان بر مبنای تحقیقات مفصل نوشته شده و اثری با ریتم تُند و تعدد حوادث است که از زاویه سوم شخص نوشته شده و نگارش آن حدود چهار سال زمان برده است.
به قول نویسنده، داستان این کتاب درباره زن و شوهری به نام «مزدک» و «مهفام» است که در دو بخش اقتصادی کشور فعالیت می نمایند. مزدک بعنوان مدیر برند در طول سال های فعالیت ثروت خوبی کسب کرده و اخیرا به خانه ای در زعفرانیه نقل مکان کرده اما وضعیت کاری او اخیرا گرفتار مشکلات مختلف شده و دیگر شغل مناسب و با درآمد بالای سابق را ندارد. همسر او «مهفام» اخیرا در شغل خود پیشرفت کرده و «دبیر شورای مشاوران» شرکتی خصوصی شده است. این مساله حسادت مزدک را برانگیخته است. مزدک برای جبران عقب ماندگی نسبت به همسر خود، پیشنهاد همکاری با کارخانه ای را که در خارج از تهران است می پذیرد. در آخرین پنج شنبه سال ۱۳۹۴ مزدک از جانب رئیس کارخانه برای یک مذاکره تجاری به آنکارا می رود و....
«هیچ وقت نامزد نبودیم»، «بدون تو غیر ممکن بود»، «حمام تُرکی» و مجموعه داستان «خونه خالی» از آثار پیشین این نویسنده هستند. رضا استادی علاوه بر «لاگ جری»، رمان دیگری با مبحث دفاع مقدس را هم در آستانه انتشار دارد.



1399/07/06
20:35:13
5.0 / 5
1395
تگهای خبر: زندگی , شركت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲