امشب آخرین فرصت ثبت نام آزمون استخدامی ۹۹

امشب آخرین فرصت ثبت نام آزمون استخدامی ۹۹

به گزارش راستابلاگ مهلت دوم ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ساعت ۲۴ امشب جمعه چهارم مهر تمام می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه سالجاری از راه سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org شروع شد و ۲۹ شهریورماه به پایان رسید.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: به دلیل همزمانی آخر این ثبت نام با بیان نتیجه اولیه آزمون سراسری ۹۹، مهلت ثبت نام در این آزمون بار دیگر از اول مهرماه شروع شد و این مهلت امروز جمعه چهارم مهرماه آخر می پذیرد.
تا بامداد امروز، جمعه ۵۳۵ هزار و ۸۱ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

بر مبنای قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۶ شهریور مجلس شورای اسلامی در خصوص «اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها» به متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر مبنای قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با رفتن به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد. همینطور بر مبنای برنامه زمانی سازمان سنجش، این آزمون روز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ در تهران و با عنایت به آمار ثبت نام کنندگان بر حسب مورد در استان ها برگزار می گردد.

داوطلبانی می توانند در آزمون مشترک فراگیر شرکت نمایند که مطابق با ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، دارای شرایط مندرج در دفترچه و مدرک تحصیلی مطابق با عنوان مدرک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل اعلام شده در دفترچه آگهی استخدامی انتشار یافته باشند.
همینطور داوطلبان باید دقت کنند عنوان درج شده در گواهینامه موقت یا دانشنامه آنان با عنوان مدرک تحصیلی لازم در آگهی استخدام دقیقا یکسان باشد.




1399/07/04
20:36:47
5.0 / 5
1811
تگهای خبر: آزمون سراسری , اینترنت , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵