در قالب امضای تفاهم نامه ای صورت می گیرد

همكاری پارك فناوری پردیس و یونیسف برای تقویت نوآوری در دانش آموزان

همكاری پارك فناوری پردیس و یونیسف برای تقویت نوآوری در دانش آموزان

راستابلاگ: با رویكرد توسعه طرح های نوآورانه در حوزه كودكان و تقویت نوآوری های دانش آموزی تفاهم نامه همكاری پارك فناوری پردیس با صندوق كودكان ملل متحد یونیسف به امضا رسید.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا تفاهم نامه همكاری پارك فناوری پردیس و صندوق كودكان ملل متحد (یونیسف) در امتداد توسعه طرح های نوآورانه در حوزه كودكان و تقویت نوآوری در دانش آموزان با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارك فناوری پردیس و ویل پاركس مدیر دفتر یونیسف در تهران به امضا رسید.

در این تفاهم نامه طرفین بر پشتیبانی از فعالیت های فناورانه و نوآورانه در حوزه كودكان تاكید كردند.

مهدی صفاری نیا، رئیس پارك فناوری پردیس در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از احداث فرصت همكاری با یونیسف امضای این سند را نقطه آغازی برای همكاری های مشترك برشمرد و اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه همكاری های مشترك در زمینه هایی چون توسعه زیست بوم نوآوری، جایزه دانش آموزی نور و نمایشگاه اینوتكس تعریف و اجرا خواهد شد.

صفاری نیا ابراز امیدواری كرد كه موضوعات اجرایی در كمترین زمان ممكن تعریف و فرآیندهای اجرایی آغاز شود.

صندوق كودكان ملل متحد یونیسف، در دسامبر سال ۱۹۴۸ به سفارش شورای اقتصادی و اجتماعی ملل متحد و تصویب مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوجود آمد. فعالیت های یونیسف عمدتاً در جهت نمایش كمك های لازم و پشتیبانی از كودكان در كشورهای درحال توسعه است.




1397/10/18
14:25:44
5.0 / 5
4215
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳