مدیركل امور استان‎های كانون‎های مساجد كشور:

اخلاص باعث بركت و ماندگاری در كارها می‎شود

اخلاص باعث بركت و ماندگاری در كارها می‎شود

به گزارش راستابلاگ مدیركل امور استان‎های كانون‎های مساجد كشور اظهار داشت: اخلاص باعث بركت و ماندگاری در كارها می‎شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، حسین براتی در جمع كاركنان دبیرخانه كانون‎های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار نمود: برنامه‎ریزی محوری، مهمترین عامل رشد و توسعه برنامه‎هاست.

وی با اشاره به اهمیت همدلی و وحدت رویه جهت انجام برنامه‎ها، اضافه كرد: اخلاص دركار باعث بركت، ماندگاری و تاثیرگذاری می‎شود.

براتی كانون‎های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیتی بزرگ و موثر دانست و اظهار داشت: تولید محتوا از اموری است كه در كانون‎های فرهنگی هنری مساجد باید پی‎گیری شود.

مدیركل امور استان های كانون های مساجد كشور اضافه كرد: در حوزه تولید محتوا باید از ظرفیت كارشناسان توانمند، اساتید حوزه و دانشگاه و افراد نخبه و كارشناس باید بهره گرفته شود.

وی تصریح كرد: تولید محتوا مهم‎ترین عامل جهت تقویت كانون‎های فرهنگی هنری مساجد و توسعه فعالیت‎های موثر در كانون های فرهنگی هنری مساجد است.

براتی اظهار داشت: كانون‎های فرهنگی هنری ظرفیتی بزرگ برای جذب جوانان و نوجوانان و دیگر اقشار جامعه با مساجد و برنامه‎ریزی برای شناسایی و شكوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان و همینطور بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جهت مقابله با توطئه‎های فرهنگی دشمنان است.





1397/10/14
15:10:57
5.0 / 5
4954
تگهای خبر: دانشگاه‌ , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲