پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه قطار ملی

پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه قطار ملی

به گزارش راستابلاگ شهردار تهران از پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه «قطار ملی» اطلاع داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در مراسم رونمایی از دستاوردهای طراحی و ساخت قطار ملی مترو که به صورت مجازی برگزار گردید با بیان این که امروز یکی از پروژه های شهرداری تهران به ثمر نشسته است، اظهار داشت: شرایط تحریم هر چقدر که سخت و نامیمون است اما از جهاتی هم فرصت تلقی می شود.
وی با بیان این که همکاران ما تلاش می کنند با استفاده از ظرفیت کامل بخش خصوصی، مشکلات را حل کنند اظهار داشت: سال جاری سال جهش تولید است و قرارداد شهرداری و معاونت علمی ریاست جمهوری که یک سال پیش برای طراحی و اجرای یک رام قطار منعقد شد به نیمه رسیده است و الان این پروژه به ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و بخش زیادی از قطعات در داخل تولید شده و بخش های تولید نشده هم صرفه اقتصادی نداشته است.
وی با بیان این که ۱۵ کلانشهر داریم که چاره اصلی مشکلات آنها توسعه حمل و نقل عمومی است اظهار داشت: مترو یک تصمیم استراتژیک است که امیدواریم با حمایت شرکت های داخلی بتوانیم ظرفیت مترو را افزایش دهیم. و امیدواریم با این روند تمام نیازهای داخلی را تأمین نماییم.
حناچی اضافه کرد: بیشتر از همه ما در این جمع محسن هاشمی رئیس شورا خوشحال است، چون که زحمات ایشان درمتروی تهران به ثمر نشسته و به نمایندگی از همکارانمان در شهرداری، از زحمات وی تشکر می نماییم.



1399/05/20
22:45:55
5.0 / 5
2067
تگهای خبر: رونمایی , شركت , مراسم , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱