افتتاح سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

سرلشكر سلامی: انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی به یك آرمان تبدیل گشته است

سرلشكر سلامی: انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی به یك آرمان تبدیل گشته است

به گزارش راستابلاگ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:  یك تصور اشتباهی كه دشمنان در محاسبات، راهبردها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند این است كه با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حركت می ایستد و یا متوقف می شود. اما همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال قبل نشان داده است كه شهادت موتور محرك قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت های مسلمان است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی که در مراسم افتتاح سراسر نمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن می گفت، خاطرنشان کرد: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ و فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه که عظمت شهادت بزرگتر باشد رویش ها، خیزش ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی تر می شود و امروز هم مشاهده می نماییم که مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و در اهتزار است و همچنان در راه نورانی که او افتتاح نمود، با شتابی بیشتر جریان پیدا کرد و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل گشته است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما با آرمان حرکت می نماییم و نه تنها انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت بلکه این راه مقدسی را که او پیمود، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف و محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمین ادامه خواهیم داد. هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچگاه به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و پیش می رویم تا آخر و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ما است.




منبع:

1399/05/14
14:22:52
5.0 / 5
2122
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳