رونمایی رسمی از لوگو و شعار نیروی فضایی آمریكا

رونمایی رسمی از لوگو و شعار نیروی فضایی آمریكا

راستابلاگ: از لوگو و شعار نیروی فضایی آمریكا به صورت رسمی رونمایی گردید و این لوگو با لوگویی كه چند ماه پیش معرفی شده بود، اندكی متفاوت می باشد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، در ماه ژانویه رئیس جمهور آمریکا تصویری را منتشر نمود که آنرا آرم یا لوگوی نیروی فضایی ایالات متحده معرفی نمود، اما این مورد تابحال شکل رسمی به خود نگرفته بود.
از سال ۲۰۱۸ میلادی، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا تلاش در ایجاد یک شاخه جدید در نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا داشت. وی در نهایت در سال ۲۰۱۹ میلادی شاخه ششم نیروهای مسلح آمریکا تحت عنوان "نیروی فضایی ایالات متحده" را رسما افتتاح نمود.
وی در یک توییت نوشت: بعد از مشورت با رهبران بزرگ نظامی، طراحان و دیگران مفتخرم که لوگوی جدید "نیروی فضایی ایالات متحده"، ششمین شاخه از ارتش شکوهمند نیروهای مسلح آمریکا را رونمایی کنم.


حالا با عنایت به این که فرماندهی فضایی نیروی هوایی بعنوان یک آژانس نظامی مستقل عملیاتی شده است، نیروی فضایی از لوگوی جدید خود به شکل رسمی رونمایی کرده است.
ما در این لوگو شاهد استفاده از نماد دلتا هستیم که از سال 1961 توسط نیروی هوایی آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است و این تصویر عناصر مختلفی را نشان داده است که شاخه های نظامی، پرتاب موشک ها و "ارزش های اصلی آنرا نشان داده است.
نیروی فضایی آمریکا همینطور شعار رسمی خویش را "Semper Supra" اعلام نموده است که به مفهوم "همیشه در صدر" است.
اول تیر ماه بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دستور تشکیل نیروی فضایی آمریکا را داد. دونالد ترامپ گفته بود که نمی خواهد شاهد سلطه چین و روسیه بر فضا باشد.




منبع:

1399/05/02
23:39:39
5.0 / 5
2060
تگهای خبر: رونمایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴