طهرانچی:

با ایده ای نو به خلق روشی جدید در حوزه پژوهش و فناوری می پردازیم

با ایده ای نو به خلق روشی جدید در حوزه پژوهش و فناوری می پردازیم

راستابلاگ: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: نگاه جدید این دانشگاه به فناوری و نوآوری به فعلیت رساندن توان جوانان این مرزوبوم است كه برای تحقق آن تلاش می نماییم.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دكتر محمدمهدی طهرانچی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی كه پگاه امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین ‎المللی تهران برگزار شد، با اشاره به اینكه رویداد امسال در دانشگاه آزاد اسلامی تفاوتی بزرگ با سال های گذشته دارد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر فعالیت دانشگاه های استانی خود در یك محیط خاص در عرصه فعالیت های پژوهشی و فناورانه اقدام نموده است.
وی ادامه داد: در شرایطی كه بدطینت های سلطه جو و استكبار جهانی تحریم را ابزار خود برای از پا درآوردن این نظام مقدس پیشه كرده اند، می خواهیم با یك پیام واضح و روشن اعلام نماییم كه جوانان این مرزوبوم و نخبگان و نیك اندیشان با تاكید بر پژوهش و فناوری، نخواهند گذاشت به نیت شان برسند.
طهرانچی با تاكید بر اینكه پژوهش و فناوری در حقیقت ابزاری است كه ایده های جوانان این مرزوبوم را از ذهن به فعلیت می رساند، اشاره كرد: این مساله می تواند اقتصاد كشور را پویاتر كند. زنجیره ایده تا خلق ثروت از دانش، موضوعی است كه باید برای آن چاره روشن و مشخص یافت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره كرد: این دانشگاه می خواهد با ایده ای نو در سطحی جدید، به خلق روشی جدید در حوزه پژوهش و فناوری بپردازد. طرح پایش و سراهای نوآوری آزاد و نگاه جدید دانشگاه آزاد اسلامی به فناوری و نوآوری كه در حقیقت به فعلیت رساندن توان جوانان این كشور است، نكته ای است كه به دنبال تحقق آن هستیم. این كار با كمك سرمایه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی كه حدود ۵۹ هزار دانشجوی دكتری و بیشتر از ۳۰۰ هزار دانشجوی كارشناسی ارشد است، صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینكه حضور دانشجویان تحصیلات تكمیلی، ظرفیت بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار داشت: اگر از این ظرفیت صحیح و بجا استفاده شود، می تواند هر مسئله ای را از پیش روی كشور بردارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینكه امروز علاوه بر افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد افتتاحی در دوره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، اشاره كرد: امروز نقطه عطفی در عرصه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رقم می خورد و برآنیم حركتی را شروع نماییم كه ان شاءالله در تاریخ ماندگار شود.



1397/10/03
18:31:16
5.0 / 5
4451
تگهای خبر: بین المللی , دانشگاه‌ , فرهنگ , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱