رونمایی از دستگاه ویدئومتری رنگی محققان كشور

رونمایی از دستگاه ویدئومتری رنگی محققان كشور

به گزارش راستابلاگ محققان یكی از شركتهای دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس موفق به طراحی و ساخت دستگاه ویدئومتری رنگی H.D مدل PD ۹۷۱۵ شدند كه هم زمان با هفته پژوهش وفناوری از این دستگاه رونمایی گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، تورج اسدی، رئیس مركز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با بیان این خبر اظهار نمود: دستگاه ویدئومتری رنگی H.D مدل PD ۹۷۱۵ می تواند با فیلم و عكس برداری وضعیت داخل لوله های جداره چاه، سطح آب، كف، مشبك های جدار و یا پارگی دیوار جدار چاه های آب شرب و یا كشاورزی تا عمق ۲۶۰ متری را كنترل كند.
اسدی با اشاره به اینكه این دستگاه با كاربری بالا و قیمت مناسب به دست پژوهشگران پركار این واحد دانشگاهی تولید شده و مقرر است بزودی به تولید انبوه برسد، عنوان كرد: این دستگاه از هفت قسمت موتور، گیربكس، كابل جمع كن همراه با كلكتور برق و تصویر، دوربین همراه با نورافكن ها، شاسی، كابل اصلی تصویر و روشنایی و پایه نگه دارنده تشكیل شده كه می تواند با بالاترین كیفیت وضعیت درون چاه ها را به سطح زمین منتقل كند.
رئیس مركز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس تصریح كرد: حمل ونقل ساده، استفاده از برق تك فاز یا موتوربرق سیار، قابل استفاده از تلویزیون در صورت نیاز به غیر از لپ تاب برای دید افراد از دیگر مزایای این محصول است كه در نوع خود كم نظیر است. نحوه كار با دستگاه ویدئومتری مدل PD ۹۷۱۵ بسیار آسان است و سرعت بالا و كیفیت كار از مزایای این محصول است.



1397/10/02
20:32:36
5.0 / 5
4672
تگهای خبر: دانشگاه‌ , رونمایی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳