فیلمی تجربی در تدارك آماده سازی برای هنر و تجربه

فیلمی تجربی در تدارك آماده سازی برای هنر و تجربه

راستابلاگ: فیلم سینمایی «۴» به تهیه كنندگی دكتر امین رضا چلبیانلو، نخستین ساخته بلند محسن احتشامی، به نویسندگی علی اصغری بعد از طی فیلمبرداری در تهران، چالوس و دامغان، مراحل پایانی تدوین را پشت سر می گذارد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی فیلم، "۴" نگاهی معناگرایانه دارد به "۴" عنصر حیات، آتش، آب، خاک و باد. فیلمی که روایت گر زندگی ۴ نفر است که به واسطه مرگ پدر سارا اتفاقات گوناگونی را رقم می زنند و ماجراهای مختلفی را به وجود می آورند...
این فیلم، مقرر است در چارچوب ۴ فیلم کوتاه مستقل و یک فیلم بلند سینمایی بعد از اتمام مراحل فنی، آماده ارسال به جشنواره های داخلی و بین المللی شود.
محسن احتشامی که در تئاتر و نمایش خانگی پیش از این فعالیت داشته است، این دفعه به همراهی دکتر امین رضا چلبیانلو جراح و دندانپزشک که او هم تجربه سرمایه گذاری در بعضی فیلم ها را در یک دهه گذشته در کارنامه دارد، تصمیم به تجربه ای جدید برای ساخت فیلمی معناگرا گرفته اند و امیدوارند با از سرگیری فعالیت سینماها بتوانند روی پرده سینماهای هنروتجربه باشند.
فرانک جلیلی، شیدا یوسفی، هادی شیخ الاسلامی و مجید نوروزی در ۴ ایفای نقش می کنند.
از دیگر عوامل این فیلم می توان به مدیر تولید: امیرعلی اعجازی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مجتبی حصامی، دستیار تهیه: حنانه بابایی، مدیر فیلمبرداری: رضا شاد، تدوین: امیرحسین تحسینی، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، موسیقی: آرمان موسی پور، طراح گریم: حامد بداغی، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، مدیر تدارکات: ماهان موسوی، مشاور رسانه ای: فاطمه پاقلعه نژاد، صدابرداران: مهدی آقاملک و ایمان بازیار، صداگذاری: آرش کوچکان و عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: شهرزاد افتخاری اشاره نمود.



1399/03/27
00:12:36
5.0 / 5
2369
تگهای خبر: بین المللی , جشنواره , زندگی , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳