یك دانشجوی كارآفرین:

دانشگاه جامع علمی كاربردی نقش بسزایی در كاربردی كردن مهارت ها دارد

دانشگاه جامع علمی كاربردی نقش بسزایی در كاربردی كردن مهارت ها دارد

به گزارش راستابلاگ دانشجوی كارآفرین دانشگاه جامع علمی كاربردی آذربایجان شرقی در مورد نقش دانشگاه جامع علمی كاربردی در ارتقای فعالیت هایش اظهار داشت: تحصیل در دانشگاه جامع علمی كاربردی، محوری برای تقویت فعالیت هایم در حوزه كارآفرینی شد و سبب شد تا بتوانم علمی تر و كاربردی تر مهارت های خویش را به كار گرفته و اهدافم را دنبال كنم.


نیر ولی زاده در حاشیه نمایشگاه اشتغال و توسعه كارآفرینی دانشگاه جامع علمی كاربردی استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش این دانشگاه در كاربردی كردن مهارت ها، اظهار نمود: آموزش های عرضه شده در دانشگاه جامع علمی كاربردی، بهترین نوع آموزش های مهارتی بوده و هرقدر كه آموزش مهارت ها علمی تر باشد، همانقدر به اهداف خود نزدیك تر خواهیم شد.
ایشان در ادامه از دانشگاه علمی و كاربردی خواست تا در كنار حمایت های معنوی و هدایت جوانان به مسیر اشتغال زایی، در بعد مادی هم حمایت كنند تا دانشجویان كارآفرین بتوانند بیشتر روی كارهای علمی تمركز كرده و كیفیت فعالیت هایشان را ارتقا دهند.
این دانشجوی كارآفرین در سفارش ای به دانشجویان كارآفرین، اظهار داشت: اگر دانشجویان انگیزه و پشتكار لازم را داشته باشند و در كنار آن از یك كارآفرین موفق كمك بگیرند، هدفمندتر و موفق تر اهداف خویش را پیش خواهند برد.
ولی زاده بیان كرد: هر چند پیش از ورود به دانشگاه هم به رشته هنری خود علاقه داشتم، اما پس از ورود به دانشگاه جامع علمی كاربردی و كمك اساتید این دانشگاه دلگرم شده و انگیزه لازم برای توسعه فعالیت و كارآفرینی را به دست آوردم.
ولی زاده از دانشجویان مركز علمی كاربردی جهاددانشگاهی تبریز است و به مدت سه سال است كه در زمینه طراحی، آینه كاری روی سفال و... فعالیت دارد؛ وی در این رابطه به درآمدزایی رسیده و برای چند تن از دانشجویان دیگر هم اشتغالزایی كرده است.




1397/09/30
13:56:00
5.0 / 5
4431
تگهای خبر: دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴