معرفی فیلم هایی كه وام ۳۰۰ میلیونی می گیرند

معرفی فیلم هایی كه وام ۳۰۰ میلیونی می گیرند

به گزارش راستابلاگ اسامی ۲۱ فیلم متقاضی اكران نوروزی كه به علت تعطیلی سینماها متضرر شده اند برای وام چهاردرصدی ۳۰۰ میلیون تومانی اعلام گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، اسامی این فیلم ها که توسط معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برای حمایت به بنیاد سینمایی فارابی معرفی شده اند عبارت است از:
«خوب بد جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسمخانی، «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی، «زن ها فرشته اند۲» به کارگردانی محمدحسین فرح بخش، «بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی، «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند، «زعفرانیه ۱۴ تیر» به کارگردانی علی هاشمی، «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی، «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف، «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی، «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد، «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، «تبسم تلخ» به کارگردانی محمدرضا ممتاز، «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده، «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی، «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی و «مورچه خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو.
هر کدام از این فیلم ها که از سایر حمایت ها مانند دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید بابت ساخت همین فیلم یا حمایت بابت اکران آنلاین برخوردار شده باشند مشمول این حمایت نمی شوند. فیلم های دولتی هم مشمول دریافت این وام نیستند.
بر طبق این خبر، تفاهم نامه تأمین اعتبار صدور این تسهیلات بین بنیاد سینمایی فارابی و صندوق اعتباری هنر در چارچوب قرارداد متمم به امضا رسیده است.
وام در نظر گرفته شده بلافاصله بعد از تکمیل پرونده، توسط صندوق کارآفرینی امید به مالک/ مالکان فیلم پرداخت خواهد شد.



1399/03/08
13:14:30
5.0 / 5
2917
تگهای خبر: اكران , تسهیلات , سازمان , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱