حفر دومین تونل شركت بورینگ به پایان رسید

حفر دومین تونل شركت بورینگ به پایان رسید

راستابلاگ: حفر دومین تونل شركت ˮبورینگˮ( Boring) متعلق به ˮایلان ماسكˮ ( Elon Musk) كارآفرین ثروتمند آمریكایی در لاس وگاس به پایان رسیده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "بورینگ"(Boring) حفاری دومین تونل از دو تونل برنامه ریزی شده برای سامانه حمل و نقل زیرزمینی مرکز گردهمایی لاس وگاس را به انتها رسانده است.
مرکز گردهمایی لاس وگاس و آژانس بازدید کنندگان(LVCVA) که یک سازمان بازاریابی دولتی است، مدتی پیش به شرکت "بورینگ" سفارش داد تا یک سامانه حمل و نقل بسازد که می تواند حدود ۵۲.۵ میلیون دلار هزینه در بر داشته باشد که تکمیل این عملیات در ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی خواهد بود.
این پروژه سبب عبور و مرور زیرزمینی مردم بوسیله خودرو های برقی خودران شرکت "تسلا" خواهد شد.
وسایل نقلیه برقی که وظیفه حمل و نقل افراد را بوسیله این تونل ها دارند، قادر خواهند بود در هر ساعت بیش از ۴ هزار نفر را جابجا کنند. این سامانه می تواند یک مسیر را که درنوردیدن آن با پای پیاده ۱۵ دقیقه طول می کشد، به کمتر از دو دقیقه، کم کند.
مقرر است در آینده این سامانه حمل و نقل در مکان های بیشتری همچون فرودگاه بین المللی "مک کاران"( McCarran) و استادیوم "لاس وگاس" گسترش یابد. البته که هنوز نقشه راه این پروژه ها اعلام نشده است.
حال که حفاری دو تونل برنامه ریزی شده، تکمیل شده است، شرکت "بورینگ" ساخت ایستگاه های مسافری در بالای زمین را آغاز خواهدنمود که در انتهای تونل قرار خواهند گرفت.




منبع:

1399/02/26
14:12:28
5.0 / 5
2549
تگهای خبر: بین المللی , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴