مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام زمان ثبت نام در روز جاری خبرداد

امكان ثبت نام مجدد آزمون ارشد فراهم گردید

امكان ثبت نام مجدد آزمون ارشد فراهم گردید

به گزارش راستابلاگ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به ثبت نام ۳۱۳هزار و ۹۸۶ نفر جهت شركت در آزمون كارشناسی ارشد، از به انتها رسیدن مهلت ثبت نام در این آزمون در ساعت ۲۴ امشب اطلاع داد و اظهار داشت: ثبت نام جهت شركت در این آزمون از ۲۸ بهمن ماه باردیگر امكان پذیر می گردد.


دكتر حسین توكلی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار نمود: ثبت نام جهت شركت در آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی همچون دانشگاه آزاد اسلامی و همینطور ثبت نام جهت شركت در بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی كشور كه از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ با استفاده از سایت سازمان سنجش آموزش كشور شروع شده، امشب یكشنبه ۲۵ آذرماه آخر می یابد.
مشاور عالی سازمان سنجش تصریح كرد: به منظور فراهم كردن شرایط جهت تولید تغییرات در اطلاعات ثبت نامی برای آن دسته از داوطلبانی كه از ۱۶ آذر تاامروز ۲۵ آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، ترتیبی اتخاذ شده تا این داوطلبان از روز یكشنبه ۲۸ بهمن تا چهارشنبه اول اسفندماه ۹۷ بتوانند با رجوع به سایت سازمان سنجش، نسبت به ایجاد تغییرات در اطلاعات ثبت نامی اقدام نمایند.
وی افزود: از جانب دیگر به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی كه نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی همچون دانشگاه آزاد اسلامی و همینطور ثبت نام جهت شركت در بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی كشور اقدام نكرده اند، ترتیبی اتخاذ شده كه آنها هم از روز یكشنبه ۲۸ بهمن ماه تا چهارشنبه اول اسفندماه با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و رجوع به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی در ادامه اظهار داشت: داوطلبان جهت شركت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند و شرایط شركت در آزمون هم همزمان با شروع ثبت نام، روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش تصریح كرد: هر یك از داوطلبان می توانند حداكثر در ۲ كدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، متقاضی شركت در آزمون شوند.
توكلی اضافه كرد: بر مبنای برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون كارشناسی ارشد و مرحله نخست بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی كشور در ایام پنج شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می گردد.
وی تصریح كرد: كارت شركت در آزمون هم دوم اردیبهشت ماه ۹۸ توزیع می گردد. همینطور اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام جهت شركت در بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی روز یكشنبه ۱۱ آذرماه انتشار یافته است.
انتهای


1397/09/25
14:20:03
5.0 / 5
4435
تگهای خبر: دانشگاه‌ , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲