برگزاری دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی برای مستعدان برتر

برگزاری دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی برای مستعدان برتر

راستابلاگ: بنیاد ملی نخبگان باتوجه به لزوم یادگیری مهارت های تحلیل داده برای همه رشته ها و همین طور تسهیل ورود دانشجویان مقطع كارشناسی (دانشگاه های دولتی) به طرح شهید احمدی روشن، دوره های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی را جهت توانمندسازی دانشجویان برگزار می نماید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، بنیاد ملی نخبگان طی چند سال اخیر، هر ساله با ارائه فراخوانی، طرح های مختلفی را از طرف اساتید دانشگاه‌ همین طور خبرگان صنعتی پیرامون نیازهای اصلی كشور دریافت می كند كه بعد از داوری در بنیاد و اعلام طرح های برگزیده ها، دانشجویان برتر كشور و دانشجویان تحت حمایت بنیاد می توانند برای حضور در این طرح ها اعلام آمادگی كنند.

در نهایت اساتید هر طرح از میان ثبت نام كنندگان، بعد از انجام مصاحبه، دانشجویان مدنظر خودرا انتخاب می كنند و بعد از آن، پروسه اجرایی هسته های علمی شروع می شود.
در همین راستا و باتوجه به پیشرفت های هوش مصنوعی در جهان و خلق فرصت های جدید در حوزه های تحلیل داده، نرم افزار و برنامه نویسی و نیاز بیش از پیش كشور به پیشرفت در این عرصه ها، بنیاد ملی نخبگان می خواهد تا قبل از آغاز دوره آتی طرح شهید احمدی روشن (دوره پنجم طرح كه از مهرماه آغاز خواهد شد)، دوره هایی را طی ماه های اردیبهشت و خرداد در حوزه های ذكر شده برگزار كند.
در این دوره علاوه بر ارتقای سطح توانمندی دانشجویان (به ویژه دانشجویان كارشناسی)، پروسه ورود دانشجویان كارشناسی به طرح شهید احمدی روشن تسهیل می‎شود؛ چونكه باتوجه به تخصص و تجربه بیشتر دانشجویان مقاطع تحصیلات تكمیلی، اساتید منتخب دوره های قبلی طرح شهید احمدی روشن تمایل بیشتری به جذب دانشجویان این مقاطع داشته و دانشجویان كارشناسی در سال های گذشته كمتر موفق به حضور در این طرح ها شده اند.
بدین جهت با هدف افزایش هر چه بیشتر امكان ورود دانشجویان كارشناسی به این طرح، بنیاد ملی نخبگان، پنج دوره مبانی "برنامه نویسی"، "سی شارپ"، "پایتون"، "جاوا اسكریپت" و "هوش مصنوعی" را برگزار می نماید.
دانشجویان كارشناسی كه این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند، در اولویت انتخاب بنیاد ملی نخبگان برای دوره آتی طرح شهید احمدی روشن قرار خواهند گرفت.




منبع:

1399/01/31
21:56:07
5.0 / 5
3176
تگهای خبر: دانشگاه‌ , مهارت , نرم افزار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵