كدام سریال ها رمضان 99 پخش می شوند؟

كدام سریال ها رمضان 99 پخش می شوند؟

به گزارش راستابلاگ چهار سریال برای پخش در روزهای رمضان انتخاب شدند كه از آغاز این مناسبت به روی آنتن خواهند رفت.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سریال های "زیرخاكی"، "بچه مهندس"، "سرباز" و "پدرپسری" كه به همگام ساخت بعنوان سریال ماه رمضان سیما معرفی نشده بودند، در نهایت این فرصت را یافتند كه بعنوان سریالی مناسبتی خودرا مطرح كنند.
ضمن اینكه از این چهار مجموعه، دو سریال "زیرخاكی" و "پدرپسری" از محتوای طنز و دو سریال "سرباز" و "بچه مهندس" از محتوای جدی تری برخوردار می باشند.
شبكه یك: «زیرخاكی»
پیش تر از سریال "نون. خ" بعنوان سریال ویژه ایام رمضان یاد شده بود كه به سبب شرایط خاص جامعه و قرار گرفتن در وضعیت كرونا، این سریال زودتر از موعد مقرر به آنتن رسید و این روزها پخش آن از شبكه یك سیما ادامه دارد. به همین دلیل شبكه یك سیما سریال "زیرخاكی" جلیل سامان را كه پیش تر قرار بود از شبكه سه سیما به روی آنتن برود، جایگزین "نون. خ" در روزهای رمضان كرد.
تازه ترین ساخته جلیل سامان به تهیه كنندگی رضا نصیری نیا از شروع ماه رمضان از تلویزیون پخش می شود.
«زیرخاكی» كه از ۳۰ مرداد ۹۸ كلید خورد، دومین همكاری سامان و نصیری نیا بعد از سریال «نفس» است كه رمضان ۹۶ از شبكه سه پخش شده بود.
این سریال دو فصل دارد و نویسنده آن جلیل سامان بوده است. ساخت فصل دوم این سریال با شیوع ویروس كرونا در كشور و محدودیت هایی كه پیش آمد همزمان شد و بخش هایی از این فصل ناتمام مانده است؛ خصوصاً بخش هایی كه بنا بود در خارج از كشور ساخته شود.
این سریال در ۲۳ قسمت ساخته شده و بازیگران اصلی آن عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، ایرج سنجری، امید روحانی، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلك و با حضور هادی حجازی فر.
قصه این مجموعه درباره مردی است كه دنبال «زیرخاكی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود.
مركز سیما فیلم هم پخش این سریال در روزهای رمضان را تایید كرده است.
سریال زیرخاكی

1399/01/30
16:20:27
5.0 / 5
2955
تگهای خبر: بازیگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴