رییس دانشگاه تاكید كرد

استقبال دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف از آموزش مجازی

استقبال دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف از آموزش مجازی

به گزارش راستابلاگ رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به استقبال دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف از آموزش مجازی، اظهار داشت: اهمیت نظم در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه شریف اقتضا می كند كه كلاس های درس مجازی و هدایت رساله ها بدون وقفه ادامه یابند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دكتر محمود فتوحی با بیان این مطلب اظهار نمود: دانشگاه‌ نعتی شریف همچون سایر دستگاه ها و نهادها به محض اطلاع از خطرات احتمالی ناشی از كرونا ویروس با تشكیل ستادی ویژه و رصد مستمر، تصمیماتی را اتخاذ نمود. اولویت اول ما ابتدا افزایش ایمنی و سلامتی دانشجویان، كاركنان و استادان دانشگاه است و بدون شك تا زمان اطمینان كامل از رفع خطرات، مراقبت ها و محدودیت های لازم برقرار خواهد بود.
ایشان در ادامه خاطرنشان كرد: اهمیت نظم در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه شریف اقتضا می كند كه كلاس های درس تشكیل شده و هدایت رساله ها بدون وقفه ادامه یابند. ضمن اینكه استفاده از امكان آموزش های مجازی مسیری بود كه بی درنگ در دانشگاه انتخاب و اجرایی شد.
رئیس دانشگاه شریف تصریح كرد: همه ما به خوبی می دانیم كه دانشگاه زیست بومی متعامل از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی است كه به هیچ روی با برگزاری آموزش مجازی جایگزین نخواهد شد اما خوشبختانه طرح آموزش مجازی به میزان خوبی مورد توجه و استقبال دانشجویان و استادان قرار گرفت.
فتوحی تصریح كرد: البته استفاده از تكنولوژی های آموزشی و تولید محتوای چند رسانه ای می تواند بعنوان مكمل روش های متداول آموزش مورد استفاده قرار گیرد. امیدوارم تجارب پرارزش و درس های آموخته شده در اجرای آموزش مجازی، بتواند در راه ارتقای كیفیت آموزش دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد و ما را یك گام دیگر به استانداردهای بین المللی نزدیك كند.
به قول وی، دانشگاه صنعتی شریف در سال 98 با همه تنگناها بخصوص محدودیت منابع مالی، شاهد تلاش ها و دستاوردهای ارزشمندی بود كه همچون می توان به ارتقای جایگاه دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی، استقرار نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی، توسعه فعالیتهای فناورانه و تاسیس شركت های دانش بنیان، تكمیل برخی از پروژه های عمرانی نیمه تمام و شروع پروژه های جدید زیربنایی، گسترش و پویایی فعالیتهای دانشجویی در امور اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و كسب افتخارات فردی و گروهی دانشجویان و استادان، اشاره نمود.



1399/01/07
12:08:55
5.0 / 5
3199
تگهای خبر: بین المللی , دانشگاه‌ , دستگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳