ایسنا بیستمین سال فعالیتش را چگونه شروع كرد؟

ایسنا بیستمین سال فعالیتش را چگونه شروع كرد؟

به گزارش راستابلاگ ایسنا در آغاز بیستمین سال فعالیت خود علاوه بر اینكه میزبان مسؤولان مختلف بود، محلی برای اظهار نظر دانشجویان در قالب مناظره خواهد شد.


ایسنا در مراسم گرامیداشت آغاز بیستمین سال فعالیت خود، میزبان حمیدرضا طیبی (رییس جهاد دانشگاهی)، سید محمد بطحائی (وزیر آموزش و پرورش)، عیسی علیزاده (معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی) و حجت الاسلام والمسلمین رستمی (رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها) بود.
حمیدرضا طیبی ضمن عرض تبریك این روز به اهالی خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار نمود: ایسنا را یكی از الگوسازی های موفق جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی و اجتماعی كشور می دانم. در واقع جهاددانشگاهی در زمینه هایی چون فرهنگ، آموزش و توسعه علمی و فناورانه كه مولفه های اصلی پیشرفت هستند، یك نهاد الگوساز است. ما طی این سال ها سعی كردیم اثبات نماییم كشور در این حوزه ها دارای توانمندی خاص است و می تواند و باید متكی بر توان خودش باشد.
همینطور وزیر آموزش و پرورش در مراسم سالروز تاسیس ایسنا، ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن این روز و همینطور روز دانشجو اظهار داشت: این تبریك به خانواده ایسنا بعنوان خبرگزاری رسمی دانشجویان ایران باید مضاعف باشد. شما در حوزه آموزش و پرورش موثر بودید و اخلاق مدارانه با مسائل برخورد و آنها را منعكس كردید.
وی همینطور در بخشی از صحبت هایش ابراز امیدواری كرد كه ایسنا بعنوان خبرگزاری موفق در حوزه اطلاع رسانی ادامه فعالیت دهد. همینطور اظهار نمود كه در نقد و انعكاس مسایل هم مانند چشم بینایی مسائل را به ما منتقل كند و از ما توضیح بخواهد.
در این روز وزیر آموزش و پرورش ضمن بازدید از بخش های مختلف تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.
مدیرعامل ایسنا هم در این مراسم بر ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی بخصوص دو شهید عزیزمان اسماعیل عمرانی و حسن قریب كه در ۱۵ آذر ۸۴ در راه خدا و برای پاسداشت قلم به شهادت رسیدند، سلام و درود فرستاد.
او بیان كرد كه با ورود ایسنا به عرصه خبر، كار به جایی رسید كه مرحوم استاد معتمدنژاد وقتی در وصف ایسنا سخن می گفت، معتقد بود تاریخ معاصر مطبوعات به قبل و پس از ایسنا تقسیم می گردد.
علی متقیان افزود: خصوصیت خاص ما این است كه بدنه ایسنا جوان و دانشجو نگه داشته شده و همه اعضای ایسنا آموزش دیده خود ایسنا هستند. دروازه بانان خبر، جوانان روز گذشته و با تجربه های امروز هستند؛ از این رو است كه در ارسال اخبار ایسنا پختگی و حرفه ای گری دیده می گردد ضمن آنكه شور و حال جوانانه هم وجود دارد.
در ادامه مراسم هم حجت الاسلام و المسلمین رستمی (رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها) ساعت ۱۴: ۳۰ امروز (۱۷ آذر ماه ) میهمان ایسنا شد.
همینطور حدود ۶۴ دانشجو برای برگزاری مناظره دانشجویی با مبحث علم و اخلاق ساعت ۱۸ به ایسنا می آیند.
در این مراسم حمیدرضا طیبی (رییس جهاد دانشگاهی)، عیسی علیزاده (معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی)، سید سعید هاشمی (رییس دانشگاه علم و فرهنگ)، سید علی اكبر هاشمی راد (معاون فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ)، محمود علی گو (مدیر كل راهبری امور فرهنگی جهاد دانشگاهی)، مهدی عباسی (مدیر كل دفتر مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی)، مهدی كاظمی خالدی( رییس سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی) همراه با دانشجویان در ایسنا حضور خواهند داشت.
مهدی محسنیان راد، استاد ارتباطات هم فردا (۱۸ آذر ماه) میهمان ایسنا خواهد بود.



1397/09/17
20:48:27
5.0 / 5
4373
تگهای خبر: دانشگاه‌ , فرهنگ , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳