ساخت شهری از شیرینی توسط معماران

ساخت شهری از شیرینی توسط معماران

به گزارش راستابلاگ معماران جهت شركت در یك نمایشگاه معماری سالانه قصد دارند یك شهر تولید شده از شیرینی را جهت برانگیختن میل به طراحی بسازند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از رویترز، معماران به جهت اینكه نشان بدهند طراحی های شهری می تواند جالب و حتی خوشمزه باشد، مصالح سنتی ساختمان سازی را با شكر و ادویه، برای ساخت یك شهر خوراكی شیرینی زنجبیلی جایگزین كردند و مقرر است این شهر خوراكی در موزه ویكتوریا و آلبرت شهر لندن به نمایش گذاشته شود.
این نمایشگاه سالانه معماری توسط موزه معماری لندن در تاریخ ۸ دسامبر تا ۶ ژانویه (۱۷ آذر تا ۱۶ دی) برگزار می گردد. در این نمایشگاه از معماران، طراحان و مهندسان خواسته شده كه یك شهر پایدار و جامع از آینده را خلق كنند.
یكی از طراحان به نام «رابرت نولان» درباره شركت در این نمایشگاه می گوید: "ما مدلهای زیادی را طراحی می نماییم تا به هدف نمایشگاه دست پیدا نماییم. اگر بتوانی خودت را ببینی كه با شیرینی زنجبیلی در حال خوش گذرانی هستی و سپس چیزی را كه می خواهی بسازی را با واقعیت پیوند بزنی متوجه خواهی شد كه این كار خیلی هم سخت و دور از واقعیت نیست."
در این شهر تولید شده از شیرینی یك ماشین ریسمانی تولید شده از سس، مسیر دوچرخه سواری و پیاده رو تولید شده از شكر وجود دارد در حالیكه طراحان یك پناهگاه مدرن را برای افراد بی خانمان هم طراحی نموده اند.
نولان همینطور اعتقاد دارد باید حین ساختن شهر خیلی مراقب باشیم چراكه امكان دارد در میان ساخت آن متوجه گم شدن یكی از قطعه ها به علت خورده شدن شویم."





1397/09/16
22:17:45
5.0 / 5
4354
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵