تاكید استاندار سیستان وبلوچستان بر حمایت همه جانبه از گردشگری

تاكید استاندار سیستان وبلوچستان بر حمایت همه جانبه از گردشگری

به گزارش راستابلاگ ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استان از حیث جاذبه های تاریخی، گردشگری و خصوصاً فرهنگی ظرفیت های بسیار عالی و بی نظیری دارد؛ پس باید در حوزه پشتیبانی از صنعت گردشگری اقدامات اثرگذار توسط دولت، سرمایه گذاران بخش خصوصی و خصوصاً خود مردم استان صورت گیرد.


احمد علی موهبتی ۱۸ بهمن ماه در همایش پیاده روی خانوادگی و در آیین بهره برداری قسمتی از مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی خانوادگی صاحب الزمان(عج) زاهدان بیان داشت: اگر امنیت پایدار می خواهیم؛ باید بخش خصوصی میدان دار و نقش آفرین باشد و مسئولین دولتی نیز با تمام توان از آن حمایت كنند.

وی اشاره كرد: از مجموعه اقداماتی كه منتج به تولید می شود، چه تولید فرهنگی، صنعتی، هنری، كشاورزی، گردشگری باشد بطور قاطع حمایت می نماییم.

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به اینكه این مكان نقطه راهبردی و پیشانی شهر زاهدان است، اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر پروژه اقتصادی یك مجموعه فرهنگی و در واقع نماد فرهنگ غنی استان سیستان و بلوچستان است.

وی اضافه كرد: رسانه ها خصوصاً صداوسیما و روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای معرفی این مجموعه فرهنگی تلاش كنند.
موهبتی با تاكید بر حمایت دستگاه ها و نهادها از این مجموعه بیان داشت: باید چرخه اقتصادی این مجموعه بچرخد؛ پس ادارات استان با هدف حمایت مادی قسمتی از میهمانان كشوری را به این مكان هدایت كنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینكه "تردد امنیت ایجاد می كند" و خلوت بودن جنبه منفی دارد، اظهار داشت: لازم است دستگاه های متولی تورهای گردشگری را به این مجموعه دعوت كنند تا از این محل به سایر نقاط استان عزیمت كنند.

وی درانتها اشاره كرد: از همه مردم استان می خواهیم؛ برای رونق گردشگری اول با حضور خودمان شروع نماییم چونكه تداوم فعالیت این گونه مجموعه ها كه در امتداد معرفی فرهنگ غنی استان آغاز حركت كرده اند، در گرو حمایت های مادی و معنوی آحاد جامعه است.





منبع:

1398/11/18
14:42:34
5.0 / 5
4253
تگهای خبر: دستگاه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲