معرفی دبیر جشنواره قلم زرین

معرفی دبیر جشنواره قلم زرین

راستابلاگ: كامران شرفشاهی بعنوان دبیر هجدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» معرفی گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا برمبنای خبر رسیده، در آخرین جلسه هیئت مدیره انجمن قلم، كاظم كامران شرفشاهی (نویسنده، شاعر، روزنامه نگار و پژوهشگر فرهنگ و رسانه) بعنوان دبیر هجدهمین دوره جشنواره «قلم زرین» برگزیده شد.
در معرفی او آمده است: كامران شرفشاهی، متولد ۱۳۴۰، دارای كارشناسی ارشد رشته ارتباطات است. در كارنامه او معاونت فرهنگی فرهنگسرای بهمن، سردبیری هفته نامه ستاره سهیل، عضویت در شورای گسترش شعر و موسیقی صدا و سیما، مدیریت اجرایی ماهنامه كیهان فرهنگی، عضویت در هیئت تحریریه مجلات شاهد، ریاست كتابخانه شهید فهمیده و... مشاهده می شود.
او تا كنون برگزیده كنگره مهدویت، جشنواره های گوناگون مطبوعات، كنگره ادبیات مقاومت و… بوده است.
از آثار شرفشاهی می توان به این كتاب ها اشاره كرد: «آبروی آب»، «آشناترین غریب»، «از همیشه عاشقانه تر»، «بانوی آینه ها»، «به پیشواز سپیده»، «بیا با هم بخندیم»، «تاملی در رفتن»، «حد عطش»، «حماسه های مكتبی»، «خط ویژه»، «دارو و درمان»، «دانای مهربان»، «دختر آفتاب»، «دریا در صحنه»، «زلال بی كران»، «زیباست شهر من»، «سبز و سپید و سرخ»، «سرزمین ستاره و زیتون»، «سرشار از انتظار»، «سفیر اردهال»، «طنین عطش»، «فصل آبی پرواز»، «گزیده ادبیات معاصر»، «مثلا محرمانه»، «نحل های سرخ»، «هدیه آفتاب» و «همسفر سرخ».
جشنواره «قلم زرین» كه با این انتخاب، هجدهمین دوره خودرا آغاز می كند همه ساله در ۱۴ تیرماه (روز ملی قلم) برگزار می گردد و در پنج رشته داستان (بزرگسال و كودك و نوجوان)، پژوهش و نقد ادبی و شعر (بزرگسال و كودك و نوجوان)، برگزیدگان خودرا معرفی می كند و مورد تقدیر قرار می دهد.
بعضی از دبیران دوره های پیشین این جشنواره عبارت اند از: رضا اسماعیلی، راضیه تجار، احمد شاكری، رضا رسولی، علی اكبر والایی، كامران پارسی نژاد، محمدرضا اصلانی، یوسف قوجق و وجیهه سامانی.
دبیر جشنواره بعنوان اولین كار، داور و سرداوران مورد نظر خود برای هر یك از بخش های پنج گانه مورد اشاره را به هیئت مدیره انجمن قلم معرفی می كند تا بعد از تایید به كار مشغول شوند. این داوران می توانند از میان اعضای انجمن یا خارج آن باشند.




منبع:

1398/11/07
13:30:01
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: جشنواره , روزنامه , سفر , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵