رشد 40 درصدی عملكرد اعضای شبكه آزمایشگاهی

رشد 40 درصدی عملكرد اعضای شبكه آزمایشگاهی

به گزارش راستابلاگ مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از رشد 40 درصدی عملكرد اعضای شبكه آزمایشگاهی آگاهی داد و اظهار داشت:  با نگاهی آماری به وضع موجود آزمایشگاه ها می توان به رشد ظرفیت این مراكز پی برد، هم اكنون آزمایشگاه ها بیشتر از گذشته از ظرفیت خود استفاده می نمایند و درآمد خودرا افزایش داده اند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، رضا اسدی فرد، با بیان این مطلب اظهار نمود: درآمدزایی مراكز عضو شبكه، توسعه سیستم های آزمایشگاهی و رضایت مردم از ارائه این خدمات، رشد كرده است. رشدی كه می تواند زمینه ساز توسعه صنعت آزمایشگاهی در كشور شود.
وی تصریح كرد: شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تعریفی كه از وظایف خود كرده است، بطور سالیانه عملكرد مراكز عضو خودرا بررسی و نقد می كند. با همین نگاه نیز در آخرین آماری كه انتشار یافته، بر رشد ۴۰ درصدی سالانه این مراكز تاكید گردیده است.
مدیر شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره كرد: بیشتر مراكز عضو شبكه با ارتقای خدمات خود توانسته اند رضایت ۶۰ درصدی مشتریان را جلب كنند؛ اتفاقی كه قبل از این در كشور سابقه نداشت.
وی اشاره كرد: درآمدزایی و افزایش درآمد موتور محرك همه بنگاه ها و مراكزی است كه با سرمایه شخصی خود كاری را آغاز می كنند. رشد درآمد مراكز عضو شبكه آزمایشگاهی فناوری های رهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم می تواند مسیری كوتاه و نتیجه بخش برای توسعه سیستم ‍ های آزمایشگاهی و افزایش رضایت مشتریان باشد.




منبع:

1398/10/29
15:45:11
5.0 / 5
4389
تگهای خبر: خدمات , سیستم , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲