چالش تهیه عطر حرم

چالش تهیه عطر حرم

راستابلاگ: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه فناوری ها و روش های تهیه و فرمولاسیون عطر حرم مطهر امام رضا (ع)، شركت های دانش بنیان را به چالش دعوت كرده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، موضوع عطر افشانی رواق های متبرك حرم اما رضا (ع) از اهمیت ویژه ای برخوردارست كه از دیرباز این مهم در مجموعه آستان قدس رضوی مدیریت و انجام می شد. اما با برگزاری یك چالش جدید، كیفیت تولید این محصول ارتقا می یابد. در این چالش شركت های دانش بنیان می توانند طرح های خودرا ارائه نمایند تا بهترین این طرح ها مورد حمایت قرار گیرد.
بر اساس این فراخوان، مقرر است عطرهای تولیدی به صورت گیاهی و با فرمولاسیون خاص و سازگار با دستگاه های عطرافشان نصب شده در حرم استفاده گردد. شركت هایی كه متقاضی حضور در این چالش هستند از حمایت های شركت كسب وكار رضوی وابسته به مجموعه سازمان اقتصادی رضوی آستان قدس برخوردار خواهند شد.
به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با پشتیبانی از این چالش، دانش بنیان های فعال در این حوزه را به شركت در این چالش دعوت كرده است. علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http: //biodc.isti.ir بازگشت كنند.





منبع:

1398/10/23
22:01:38
5.0 / 5
4394
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵