جزئیات ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشكی اعلام گردید

جزئیات ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشكی اعلام گردید

به گزارش راستابلاگ ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشكی سال 99 از 5 بهمن ماه جاری از راه سایت مركز سنجش آموزش پزشكی شروع می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، مرحله كتبی آزمون پذیرش در دوره های تكمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ وفق مصوبات شـورای آموزش پزشكی و تخصصی به صورت متمركز و الكترونیك ساعت ۹ بامداد روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ و مرحله شفاهی این آزمون نیز در ایام ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ در یكی از دانشگاه‌ ای سطح تهران برگزار می شود.
بنا بر اعلام مركز سنجش آموزش پزشكی، در این دوره محدودیت سنی برای شركت در آزمون وجود ندارد و انجام مراحل ثبت نام بوسیله سایت این مركز و بررسی مدارك نیز توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشكی و تخصصی انجام می شود.
داوطلبان واجد شرایط كه در سایت مركز سنجش آموزش پزشكی تشریح شده است، می توانند از تاریخ ۵ بهمن تا ۱۸ بهمن ۹۸ با مراجعه به سایت مركز سنجش آموزش پزشكی و باتوجه به رشته تخصصی پیشنیاز و در نظر گرفتن وضعیت شركت در آزمون (عضـو هیئت علمـی، آزاد) صرفاً یك رشته و یك دانشگاه را انتخاب و بر طبق مفاد راهنما ثبت نام كنند. بعد از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. صرفاً به مدارك ثبت نامی كه در مهلت مقرر ثبت نام و بوسیله سایت اینترنتی مربوطه ارسال شود ترتیـب اثـر داده
خواهد شد.
همین طور كارت ورود به جلسه آزمون در ایام سه شـنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ۹۹ بوسیله سایت مركز سنجش آموزش پزشكی توزیع می شود.



1398/10/20
16:08:45
5.0 / 5
4722
تگهای خبر: انتخاب رشته , اینترنت , دانشگاه‌ , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳