آغاز اكران زمستانی فیلم های هنروتجربه با 12 فیلم جدید

آغاز اكران زمستانی فیلم های هنروتجربه با 12 فیلم جدید

راستابلاگ: برنامه اكران فصل زمستان گروه «هنروتجربه» با نمایش 12 فیلم جدید شامل فیلم های بلند داستانی، كوتاه و مستند بسته شده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، ۱۲ فیلم جدید شامل سه فیلم بلند داستانی، چهار فیلم مستند و پنج فیلم كوتاه در بسته «یلدای كوتاه» به اكران زمستانی گروه «هنروتجربه» اضافه شدند.

در بخش فیلمهای بلند داستانی، فیلمهای «طلاقم بده بخاطر گربه ها» ساخته محمدعلی سجادی، «بچه ای با جوراب قرمز» به كارگردانی خداداد جلالی، «رستاخیز» فیلمی از كریستف هورنرت به نمایش درمی آید و در بخش فیلم های كوتاه كه در بسته «یلدای كوتاه» روی پرده می روند، فیلم های كوتاه «آدم پران» به كارگردانی امیررضا جلالیان، «تنفس» ساخته فرشید ایوبی نژاد، «كل به جزء» به كارگردانی سیدوحید حسینی نامی، «بایرن مونیخ» اثر نگین امین زاده و «سینما، نمایشگاه مجهول و داستان ما» به كارگردانی حمید یوسفی به نمایش درمی آیند.

در بخش فیلم های مستند نیز فیلم های «خنده در تاریكی» ساخته مژگان خالقی، «چریكهی بهرام یا ایمان به قدرت تصویر» فیلمی از فرشید قلی پور و دو فیلم از مهرشاد كارخانی با عناوین «آرشیو متروك» و«تیتراژ در سینمای ایران» اكران زمستانه گروه «هنروتجربه» را تشكیل میدهند.




منبع:

1398/10/05
15:15:43
5.0 / 5
4581
تگهای خبر: اكران , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳