برگزاری همایش نكوداشت مقام استاد در دانشگاه علوم پزشكی تهران

برگزاری همایش نكوداشت مقام استاد در دانشگاه علوم پزشكی تهران

راستابلاگ: سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشكی تهران با مشاركت دانشجویان همكار سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، هفدهمین همایش نكوداشت مقام استاد را در تاریخ چهارشنبه 27 آذرماه در محل تالار ابن سینا دانشكده پزشكی دانشگاه تهران برگزار می نماید.




به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در این همایش دانشجویان و دانشگاهیان از 10 استاد برگزیده دانشگاه‌ لوم پزشكی تهران تقدیر بعمل می آورند.
در این دوره از همایش از دانشكده پزشكی دكتر مرتضی تقوی و دكتر محمدصادق فاضل از گروه آموزشی جراحی، دكتر آذرخش مكری از گروه آموزشی روانپزشكی، دكتر عبدالهادی ناجی از گروه آموزشی روماتولوژی و دكتر حامد اخوی زادگان از گروه آموزشی اورولوژی برگزیده شده اند.
از دانشكده دندانپزشكی دكتر افشین خورسند از گروه آموزشی پریودانتیكس و دكتر یوشیاهورفوا از گروه جراحی فك و صورت برگزیده شده اند.
دانشجویان دانشگاه از دانشكده داروسازی دكتر كامبیز گیلانی هیئت علمی گروه فارماسیوتیكس را بعنوان استاد برگزیده این دوره انتخاب نموده اند.
همچنین استاد برگزیده دانشكده های بهداشت و پیراپزشكی در این دوره به ترتیب دكتر امیرحسین محوی و دكتر سعید واحدی هستند.
لازم به ذكر است كه از دكتر سعید نمكی وزیر محترم بهداشت، دكتر سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، دكتر ایرج حریرچی معاون كل وزارت بهداشت و تعدادی از نمایندگان مجلس و دانشگاهیان برای حضور در این همایش دعوت بعمل آمده است.
گفتنی است دبیرخانه همایش نكوداشت مقام استاد از سال 1380 به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشكی تهران تاسیس گردید و تابحال در 16 دوره و طی مراسمی باشكوه از 177 استاد فرهیخته این دانشگاه تجلیل به عمل آورده است.




منبع:

1398/09/24
22:36:47
5.0 / 5
4142
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳